1 sept



var ju hos min syrra igår. vi cyklade & hyrde en film som ja inte minns vad den hette, haha. en tjejfilm iaf, ganska ny. sen såg vi 17 again, folk säger att den är dålig men haha den var fett bra ;P idag har jag varit i skolan, sen så gick jag på stan o köpte present till Malin, sen åkte ja tebax dit. mami kom oxå, så åt vi fika och sånt sjukt gott. har säkert gått upp 10 kg nu åt fan upp hela tårtan (A) efter de så solade jag sen åkte ja till ålidhem ! and now im home, ska snart sova för ja ska upp tidigt imorn.


pluggisen nr 1 haha ; ) ojuste, skrattataacken idag.. haha killen som luft-slickar mens musen. haha omg

Kommentarer
Postat av: Anonym

är den där 17 again bra?



vill du besöka min blogg?

aify.blogg.se

2009-09-03 @ 21:48:38
URL: http://aify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0