20 Aug

vaknade vid 7 imorse, gjorde mig i ordning o tog bussen till skolan. vi skulle börja halv 10, men när vi kom fram så stog de att vi började 10 ist. så jag kunde alså sovit en halvtimme längre, nice då haha. och jag hade möte i stan kl 11 så var tvungen att dra efter en halvtimme, kändes värt "jaa". iaf efter mötet skulle jag åka tbx till skolan och vänta på sista lektionen, skulle vänta typ två timmar medans dom andra hade matte. jag har ju redan fått G så behöver inte vara på lektionerna ;) när ja hade väntat fett länge så sa angelica att vi inte hade nån lektion efter de? OKEJ, värd skoldag 30 min hahah. AAJA, åkte till stan sen och var med Jenni Alice och anna. vi åt och sådär, & ja kollade på kläder jag ska köpa nästa torsdag då min lön kommer. massa rea juh ;D.. nu är jag på ålidhem, får se vad som händer ikv. imorn ska jag till the dentiiisttt så jag har bara en lektion i slutet av dagen. skriver imorn HEIDOÅÅÅW

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-20 @ 18:24:56
Postat av: EEEeeeeee

har du kommit hem nu gmn?

2009-08-23 @ 20:40:07
Postat av: veronica

hehe ah har fått flytta hem nu : )

2009-08-23 @ 23:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0