~~

FÖRLÅT för sämst update mina tuusentals läsare, heh.
skrev senast i lördags då vi skulle festa. jag & J började iaf dricka hos M (haha), sen åkte vi till stan o träffade D & N haha ;P dom skulle till droskan. när dom varit där klart så följde dom till grubbe. dagen efter, på söndag, så var jag på ålidhem & sovde där. igår började jag skola, ska ju gå Östra nu. Handels! FUCK thoren, så skönt att slippa alla falska "vänner", lärarna jaa ALLT. hur ska jag beskriva första skoldagen? jadu, att man kände sig UT TITTAD. haha! Och de lär bli värre imorn när 2orna / 3orna kmr. är iaf nöjd med nya klassen eftersom jag kände några lite sen förut. när ja kom hem iaf så bråkade jag med mamma. Som vanligt. nu bor jag iaf inte hemma längre och lär inte göra det heller på länge,så nu vet alla de. idag hade jag skola, kort dag & sen gick jag o Melina på stan en stund. nu är jag på ålidhem : ) kmr blogga lite då & då, men inte så ofta tror jag. o jag har ingen sladd till mobilen så kan inte lägga in bilder, men aaja haha ! imorgon har ja iaf sovmorgon så de är nice. pusshaj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0