Feelin freeesh

Duschade nyss. rakade benen & peelade kroppen eftersom jag ska sola solarium imorn. de var sjukt längesen jag gjorde det nu eftersom jag inte haft pengar på ett tag. så imorn ska jag gå/ta bussen till teg & sola : ) har hål i 3 elr 4 timmar haha. lär hinna shoppa litegrann i stan då oxå, elr så gör jag det efter skolan! men så mycket shopping blir det nog inte, har bara 1100 kr den här månaden (lönen från sommarjobbet, 1 vecka) känns drygt, för jag har blivit van att ha massa pengar i sommar. aja. juste rätt nice med besöksrekord idag. undrar varför haha? ;) men de är nice, har haft bra update idag & har börjat lägga ut mer bilder. ska skaffa en header oxå, hade de i min gamla blogg men när jag skulle fixa en i den här bloggen funkade de inte, men ska testa igen! fortsätt läsa bloggen höhö, puss : )

smiiiiiiiiiileeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0