Grattis <3

hey hey
Jag har tappat massa läsare när jag haft så dålig uppdatering, fan.
jag får väl skylla mig själv. men alla vet att man verkligen inte känner
nån ork till att blogga när man har bad days. och de har jag haft i helgen,
sämsta på länge. alla är så horiga och falska vet inte vad, enda bra i helgen
var att jag träffat min bästa.♥ ikv så ska jag åka till min syster som fyller år idag : )
vi ska nog bara se nån film & äta godis blir mys! jag ska sova där,
men de blir ingen sen kväll eftersom jag har skola imorgon!
just nu sitter jag iaf ute och röker haha, snart ska jag in o laga mat.
efter de göra mig i ordning lite snabbt sen fara. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0