mästerkocken veroooo

började halv 10 idag, slutade vid 3. såg massa folk som går på thoren när jag åkte bussen till skolan, shit de fick mig verkligen att inse att jag gjorde bästa valet när jag valde att gå Östra ist. hur fan kan man vilja gå på Thorén? ärligt talat tkr synd om dom som valt d. jag trivs skitbra på östra, känner folk i min klass sen förut & har asbra schema. bara en lektion på onsdagar tex. och på fredag har jag över 2 timmars hål, så varje fre ska ja gå & sola solarium, perfect juuuuuuh. aja. åt iaf ingen frukost & höll tummarna och alla tår för att de skulle va god lunch men nää, köttbullar var det haha. blä så köpte en macka oxå satt jag och Julia & åt utanför skolan i solen. efter skolan så åkte jag till ålidhem och var där tills typ 8. aldrig åkt därifrån såå tidigt haha!!.. när jag kom hem bakade jag väärldens godaste kladdkaka o snart ska jag se en film sen go to sleep ! puss




haha hon ville att ja skulle lägga upp den. bara Julia som snackar men
lika bra de ;] de 'r oseriöst. om nån idiot inte fattar de heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0