potential boyfriend

i Lördags så åkte jag och mötte Melina vid hedlunda och börja dricka hos henne. vi var några tjejer bara & hennes papi haha, rökte vattenpipa & drack lite. sen fick vi taxi pengar o åkte till ersboda. haha vi sjöng o hade oss i taxin, spec... ninna ;] haha. de var fest hos Saba iigen. de kom ganska mkt folk, de va trevligt även om ja kanske nte minns riktigt allt (A) heh, typ somnade i en träbåt? oxå blev de lite tjaffs men de klarar man sig aldrig undan.. typ. aja jag sov där iaf som förra helgen, och dagen efter åkte jag till ålidhem helt bakis. tvingade J att köpa cigg, träffade lite folk. sen sovde jag där haha! och inatt sovde jag oxå där, siiickk... känner mig sjukt sliten, men igår vart de iaf chillkväll med godis o chips <3 haha.. nattpromenad och så : ) mys. nu är jag iaf hemma, känns skööönt

 
när ja väntadeeeee
 

hahha jahaaaaa!..
   kl halv 7 på morronen heh. tog inte så många bilder så ja lägger ba ut alla ja tog fast än dom inte är sådär jättevackra, eller ah lägger inte ut dom på K men de är bara för att jag är så otroligt snäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0