-

inte varit hemma på ett tag & har inte heller haft internet hemma tills idag. MEN iaf ! i måndags så träffade jag Tove i stan <3 och sen följde hon med mig när jag piercade tungan :D.. de vart skitbra, och nej de gjorde inte alls ont. efter de åkte vi in till stan igen, träffade Emelie Josse och Terese oxå. jag köpte ett par byxor & en råfin tröja på ONLY. & ett nagellack till min lilla samling haha. sen åkte jag till ålidhem och var där tills kvällen efter.


dagens outfit, har på mig tröjan jag köpte från ONLY : )
och här är byxorna ja köpte . . 
idag var jag i stan med mami & åt lunch :) sen shoppade vi lite, jag fick en blus och ett linne. leggins, & 3 par skor av henne <3 själv köpte jag 2 tröjor, 2 kjolar, och 2 blonderingspaket & en inpackning.

 

  haha 2 för 30 kr ; )

 


ska bleka håret nu, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0