boy u turn me on

hann inte skriva nå mkt igår, ville inte sitta vid datorn & va osocial när ja är med folk haha. var iaf i skolan, sen gick jag med Madde och Tezza på stan ett tag, vi gick runt chillade köpte lite grejer. Träffade Evelina oxå, skitlängesen jag såg henne, måste hitta på nåt snart med henne : D sen så solade jag, duschade efter & fixade mig snabbt. efter det tog jag bussen med Alice in till stan igen så mötte vi Anna. vi käkade & sånt, och efter d följde jag Alice till å hem. vi såg film som jag skrev förut igår, snackade lite och jag duschade håret hos henne. sen sov jag där, eller på ålidhem men inte hos henne haha :P & idag har jag varit i skolan, haft prov som gick skitdåligt. bajs : ( ikv får jag se vad som händer. puss!!!!!!

 
jag har snyggare hår än dig
 
gårdagens ( & dagens haha.. ) , outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0