Jag älskar dig

yes i do : )

..

klev upp 6 imorse, fixade mig lite & åt. sen cyklade jag dit jag ska sommarjobba. vi gick igenom vad vi ska jobba med och sånt, & sen typ efter 3 timmar ville handledaren prata med mig? och han sa att jag inte fick betalt för att jobba där, tydligen för att jag hade gått sommarskola. så jag ba jaha?! jag hade lixom fått brev hemskickat om att jag kommit in på både ferieskolan & fått sommarjobb. jävla kuksugare som inte kan säga till mig innan, har gått runt och trott att jag ska sommarjobba och varit inställd på de ju hahahha. men mami fixa så jag iaf får jobba en vecka där, blir ju iaf 1000 spänn endå värt. ikväll har jag varit på ålidhem och bara tagit de lugnt, mami hämta mig vid 10 typ. sen när jag kom hem var jag good girl o diskade ;) juste, fick G i matte yeyyy. men ska upp tidigt imorn igen så måste försöka sova. pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0