Shiiiitttttttttttttttttttt ppooooommeeez assoooooowwwww

haha nämen har inte haft internet på skitlänge, de vart knas när åskan slog ner. men fick tebax de idag iaf!
kommer inte exakt ihåg vad jag gjort sen jag skrev senast i detaljer om man säger så, men jag har iaf varit med Jenni & Alice, varit hemma & tagit de lugnt, shoppat & sånt. =)
I måndags var jag i stan med Jenni och köpte lite grejer. Ett vitt ribbat linne, ett par beige shorts som var på rea, ett par byxor, hängslen, & en foundation & 3 nagellack. Höhö. Oxå åt vi i stan, sen sov jag hos henne på kvällen. & idag har jag varit med Alice i stan, haha. ´Jag köpte en svart jumpsuit bara för att den var så billig, 100 kr. & 1 paket blondering till utväxten och två slingpaket. Började fixa håret diret jag kom hem (vid 6) & vart typ nyss klar. Det jag la på utväxten vart mke ljusare än resten av håret. Fjortisgult, blää. Men jag har nyss hett i silvershampoo iaf som jag ska duscha ur om nån timme. Vill ju inte se helt skabb ut imorgon haha! får kanske lov att lägga i nån toning :( .. blablabla aja. Har inte tagit kort på kläderna jag köpt, men de kommer väl bilder efter som. Puss

lite random bilder ;D..

  
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0