Snart sommarlov!

hellu
igårkväll städade jag lite, sen dansade jag höhö.
och idag hade jag skola förstås, vi såg på en film,
den var väl okey men jag höll på att somna hela tiden
som vanligt. oxå fick jag igen provet som jag gjorde igår.
jag fick 1 poäng från G, så ska ha omprov på några uppg imorn.
oxå ska jag ju göra provet jag missade när ja var i sthlm.
hoppas jag klarar det, så jag blir godkänd!!!
imorgon är ju oxå sista dagen, sen blire sommarlov.
kom hem vid 3 iaf, sen dess har jag bara tagit d lugnt,
& ska nog göra de resten av kvällen oxå.
nu längtar jag tills jag får mina pengar så jag kan
klicka hem mina drömskor & lite annat. så deså.
puss

Kommentarer
Postat av: maddiiiish

kan ja lovaaaaaa!

2009-07-02 @ 18:21:34
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0