Sommarlov ett par dagar

yes nu äre sommarlov!
.. i 3 dagar hhah. börjar jobba på måndag.
så drygt. är inte taggad överhuvudtaget.
men jag får pengar så det kanske är värt d.
iallfall, vaknade idag kl 6 av att klockan ringde.
hann aldrig fatta att jag ens hade somnat haha.
skulle vila lite innan middagen, men råkade somna.
alltå, vid KLOCKAN SEX igår haha! sov läääänge.
så sjukt. första skoldagen jag hållit mig helt vaken.
i skolan hade jag iaf ett omprov & ett prov ja inte hade gjort.
dom gick skitbra så får nog G, får veta på måndag iaf : )
oxå såg vi på en film i biosalen, sen slutade vi.
de jag har lärt mig på skolan, är att en del personer
inte alls är så dumma i huvudet som man alltid trott.
och att vissa personer som man alltid gillat är helt
mongo, oxå har jag lärt mig massa matte ofc.
jag gick in till stan en snabbis & fixade p piller,
sen tog jag bussen hem. ikv har jag bara tagit de lugnt,
har sett på film & gjorde en kladdkaka <3
såg på Ciao Bella, seriöst den är så underskattad.
jag älskar den haha, & alla andra hatar den.
ovanligt att ja är hemma på en helg elr? nä faktiskt inte,
seriöst har börjat va hemma varje helg typ? hm..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0