Helgen

hallådär
sitter just nu & ser på en film, men var tvungen att pausa. jag kan fan inte vänta längre med att uppdatera!! idag har jag inte gjort något vettigt alls, började dagen med att jag duschade & sedan bara legat här i sängen med datorn. så typiskt mig! men imorgon ska jag iaf tjäna lite pengar, åka ner till stan en sväng och på kvällen ska jag nog göra nåt oxå. tänkte att ja skulle berätta lite snabbt om min helg. på fredagkväll åkte jag till åhem & hämtade alkohol, visste dock inte om jag hade lust att dricka den kvällen. slutade med att jag stannade där, gick & köpte godis på ica. såg film och sådär. dagen efter tog jag bussen hem & började göra mig i ordning inför kvällen, sen fick jag skjuss av mami till vännäs. jag var med Siri & Madde, vi var på två olika fester och var vid tivolit. träffade lite folk! de var inte dirr skitkul, men de funkade. sen fick jag skjuss av Victor till åhem :) vi stannade på vägen & köpte chips oxå på teg haha.. dagen efter såg vi på filmoch sånt tills jag vart hämtad av mami !
 
 

Inte så bra bilder, iknow. men d är alla jag tog.

.. imorgon i stan ska jag nog kolla ut nån väska på H&M, hoppas de finns. för jag har fått presentkort där på 200kr ! borde endå finnas någon. Jag 'r sååå less på mina, har haft samma i kanske 2 år.
puss !
/ veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0