Vila i frid


att du dog kom som världens chock, jag hade smsat dig nån timme
innan helt ovetande om vad som skulle hända.
visst jag kände inte dig så bra, finns människor som känner dig så mkt mer.
men den som inte blir rörd när sånt här händer är fan dum i huvudet.
förlåt för att jag inte alltid haft tid för dig, shit har dåligt samtvete nu..
gångerna jag varit hos dig har vi haft så kul, när vi lekte massa lekar
när vi var utråkade haha. och när vi bara snackade men ändå hade
så kul. kommer alltid minnas dig som den gladaste personen
med alltid ett leende på läpparna. känner för dom som stog dig nära,
hur dåligt dom mår nu och hur många som kommer sakna dig..
:/ rest in peace, underbara människa <3

Kommentarer
Postat av: alice

rip=(

2009-07-19 @ 00:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0