Back on track

Kom hem sent igår kväll, och var upptagen med massa så jag skrev inget. men iaf, de var sjukt nice därborta! lite regnigt första dagen, men på tis och ons vare skitfint. vi shoppade mest, men tog de oxå lugnt : ) vi hade tänkt gå på grönan men de hann vi inte !jag fick med mig två par linnen, en oversize tröja, en skjorta, en spetsbody, ett par jeansleggings, smycken och löshår.hade haft råd med mer, men pengarna drog iväg asmkt för ja köpte två stycken toningar & ett slingpaket. en av toningarna skulle ja ha till mitt hår, och en till löshåret. jag tonade först löshåret och de vart typ råttfärgat? men d var ju en chansning för det är inte lätt att bleka/färga löshår, det är ju redan på jävla preparerat innan. tänk dig ett svart hår som blekts till blondt lixom.. blekte iaf hela löshåret igår igen, så nu är det samma färg som egna hår. köpte oxå silvershampoo eftersom mitt var slut. vandrarhemmet var oxå skitfint, hade ju bott där förut heh. lägger in bilder på allt jag köpt eftersom, orkar inte ta bilder på allt nu. hope thats okey. åh längtar redan tebax, men på fredag bokar jag en ny resa dit med Emma :D blir rå nice. ikväll kommer min syrra & hennes boyfriend hit på fika, mmmm prinsesstårta<3. haha min favorit! oxå har dom säkert presenter till mig ;] efter det ska jag till mitt andra hem.. :)
några onödiga pics

   
lite av de jag köpte.

  
vi gillar weekday's omklädningsrum hehe

  
sånt här åt vi typ varje dag haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0