i looked i saw i was tempted

vet att jag blivit sämst på uppdatera, varför vet jag dock inte. kanske för att jag inte kunnat lägga in bilder nu när mamma tagit min dator haha. men nu äre fixat så ska fortsätta som förut höhö. låter bra va? i fredags åkte jag iaf till Madde, vi tog de lugnt med film oxå gick vi på en liten promenad. somna råtidigt haha, sen väckte madde mig ?! :( .. och tvingade mig gå ut på en cigg. åkte hem tidigt dagen efter & bytte kläder snabbt, sen tog vi, ja & Madde bussen till stan och fixade dricka, som jag blev av med :P men de gjorde inte så mkt, fick köpa dricka senare av Siri, d va snällt. iaf, sen mötte vi Johan & Mohammed. sen åkte vi hem till Madde & började grilla, vi hade köpt hamburgare i stan. de va gott hehe :) oxå började vi dricka, & senare kom lite mer folk. på kvällen var vi på en fest i stan, sen gick vi runt & träffade folk och sådär. sen sovde ja på ålidhem. på söndagen var ja bara hemma, och idag har jag haft skola sen varit i stan n stund & gjort en grejj. när jag kom hem märkte ja att ja hade glömt mina nyklar o hade inga pengar i mobilen. tillslut ringde mami & sa att hon var i stan. så jag gick runt och hade inget att göra, hitta ingen att va hos eller nåt. så jag satte mig & solade tills hon kom. längtar tills imorron när cashen kommer. ska köpa en ny väska ääääntligen , kanske solglasögon, foundation, nagellack & kanske en hemlig sak. hahaa. så deså ;)

lite bilder
  
  
22 juni


 
 
 
Haha i lördags =) ..

  
  
idag. mitt hår är så jävla fint, så deså

& såklart, dagens outfit haha

Kommentarer
Postat av: maddiiiish

hahahha snygg bild med mig i bakrunden ;)

2009-06-29 @ 20:57:52
URL: http://maddiish.blogg.se/
Postat av: veronica

hahahhaa vet ;)

2009-06-29 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0