Säg grattis or die

Min födelsedag idag hihi : )
Finns nog inga ord för hur skum kvällen var igår.
Men ah, började iaf med att jag & Julia fick skjuss in till stan. Där satt vi och drack haha..
Vi skulle på en fest på ersboda med några men de blev typ inget.
Ja vart less för ja ville ju va på en fest kl 12 såklart, då jag fyllde år haha ;P
ville vara och fira d. men Julia hade iaf ställt in alarm att hon skulle sjunga för mig :D
Oxå fick vi skjuss till grubbe där vi träffade nån random kille. Inga kommentarer om det.
Haha! Sen började vi gå mot umedalen till R vid kl 6 kom vi dit kanske.
Vi fortsatte dricka ur våran dunk tills vi somnade. typ.
vaknade vid 12, fick 2 timmars sömn MAX. gick hem då och fortsatte sova. 
Och nu har jag nyss duschat, & ska snart börja göra mig i ordning.
Planerna inför kvällen är bio med min älskade Alice & sen åka hem till henne typ.
kanske dricka hihi. i'll write more lateeer :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0