Sry för dålig uppdatering

har hänt lite grejer dom sista dagarna
& haft massa tankar som flygit runt i huvet,
så har inte orkat skriva. sry för det.
har iaf varit i sommarskolan varje dag i veckan
utom måndag! känner mig duktig haha,
spec med tanke på att provet idag gick råbra.
iaf waaay bättre än jag hade trott.
bara en vecka kvar nu till "skolavslutning" haha.
skolavslutning numero 2. yey :D
sen blire sommarjobb i 3 veckor,
iaf bra att jag vänjt mig att somna tidigt & vakna tidigt,
lärt mig att ta mig upp nu på morgonen. jag är bäst. så deså.
vill inte gå in på vad som hänt, men har inte varit hemma på ett tag.
& idag vare min mami' s födelsedag, så jag åkte hem.
aldrig känts skönare att komma hem, saknat min säng,
även om jag sovt skönt dom här dagarna haha..
hoppas det är sol imorgon oxå, som de varit hela veckan!
vill bli bruuun . är redan brun sen jag & Tove solade igår,
men vill bli ääännnuu brunare.
ska sova nu, är faktiskt rätt trött. men först en nattcigggg : ) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0