Tidsfördriv

Hellu
Jag är på ålidhem nu.
Han har somnat & jag har som vanligt sömnproblem.
Så jag sitter här tills jag blir trött. Höhö.
En råfin hårfärg enligt mig
är honungsblond

typ så
damn va snygg! jisses
tror jag skulle passa i det oxå. Det var inte vad jag hade tänkt mig från början but still soooo snyggt visst? Och en klänning jag kikat på från Gina skulle passa bra till den hårfärgen oxå.

Riktigt snygg enligt mig. dock inte sett den irl. enda negativa är väl då att den inte är så tight nertill, och jag gillar tighta klänningar & sånt. de vettni. haha. men jag lär ju hitta en hel del najsa kläder när jag åker till sthlm med min syrra på måndag. ska oxå köpa nytt löshår från Taj Mahal hoho. då vet ni. Ska röra mig mot köket & ta en ciggggiz nu
TACK FÖR MIG hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0