Tropi frutti

Kom nyss hem hihi
Godis fick bli min middag.
Alla som känner mig vet att jag är världens onyttigaste människa.
Jag har kommit fram till en sak
Och det är att jag saknar min Emma svinigt mkt.
Minns "våran tid". När vi hatade killar tillsammans, hjälpte varandra med kärleksproblem. & när jag inte ens var tvungen att kolla på displayen vem som ringde, för ja fattade att det var Emma. När jag var med dig var jag så stark ! Du var faktiskt en av dom som hjälpte mig inse att jag inte ska ta skit av någon. hihi.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nawww gumman.. Men vi har ju hela sommaren på oss, sen blire ju sthlm -09 tsm :) Kommer inte bli bättre :)

2009-06-13 @ 19:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0