1 vecka haha

en vecka sen sist då. haha. det jag gjort dom här dagarna är typ.. fått veta att jag är halvt döv, gått skola, varit med kompisar, FÅTT LOV, festat.
igår var jag i skolan & på mitt långa hål som jag har på fredagar så åkte jag in till stan. köpte ett par byxor jag lagt undan, kostade mindre än 400 kr så det var fett värt. och en klänning på rean :) efter skolan åkte jag hem o gjorde mig i ordning. på kvällen åkte jag & jonas till mariehem och började dricka. sen kom Sandra oxå, så vi var med henne resten av kvällen på lite olika ställen haha. sovde hos henne sen också. idag var jag så jääävla seg så orkade inte festa igen, förlåt jonas (A) haha! så jag åkte till min syster och såg film o åt massa godis hehe, är proppmätt nu. fick nyss skjuss hem av tony och nu ska jag sitta här en stund sen försöka sova =) puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0