Helgplaner

slutat blogga helt. typ.
idag hade jag en lektion, svenska.
efter det taggade ja & mellis till stan och åt lunch med sofia.
sen skulle vi på bio o se Walths with bashir med bildgruppen!
den var inte så dålig som jag trodde men ingen film jag skulle
se själv direkt :p handlade om kriget i libanon.. efter de åkte jag hem.
jenni kom förbi ett tag för hon hade blivit utelåst haha. sen ikv så har jag
pluggat lite inför provet jag har imorgon! ser fram emot denhär helgen
faktiskt :) imorgon ska jag umgås med min finaste Petra eftersom hon
flyttar på måndag :/ ♥ kommer sakna henne fett mycket!!
och på lördag ska jag fira Alice som fyller år =) pusshej


Kommentarer
Postat av: ayy

dont stop writing...



ayy,,

yogyakarta,indonesia

2009-10-09 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0