090909

090909 coolt juh haha.
igår hade jag skola sen snabbade jag mig hem för att duscha & sånt.
sen åkte jag me blött hår och allt haha, till ålidhem. hann precis köpa
godis & cola innan idol började! ;D är ju uttagningarna, de roligaste.
var en del bra igår faktiskt! och jag är bäst och kan se på en person
om den sjunger bra eller dåligt haha, jag gissade rätt på alla :p
min lärare ringde imorse o väckte mig, hade tydligen möte?
som ingen sagt åt mig. jag och angi hade möte tsm med rektorn
& gympaläraren. ikv ska jag plugga lite & lägga mig tidigt tror jag, puss

Kommentarer
Postat av: Ayy

im at ur back,,already to back u up...^__^

2009-10-09 @ 03:01:29
Postat av: ayy

im at ur back,,already to back u up...^__^

2009-10-09 @ 03:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0