100'de inlägget

Blev inte exakt som ja hade planerat idag. vaknade imorse å hade skitont i huvudet & hade bara sovit 2 timmar, så stannade hemma från skolan. sovde vidare tills typ 12 då jag gick upp. började möblera med mamma i mitt rum då, blev klar typ 3. hade tydligen inget möte idag heller, de hade blivit flyttat tills tisd. iaf, när vi var klara så gjorde jag mig i ordning & åkte till stan. mötte Petra, hon åt, sen drog vi till solariumet på öst! längesen jag solade :) så det var skönt. såg i kissie's blogg att hon ska färga håret. vad tror ni, är det sant? jag menar, hon vart känd för att hon var blond. blond = blåst. men samtidigt så säger hon ju själv att hon inte vill förknippas med alla andra blonda "fjortisbloggare", paow och dessie, amanda osv. Jag hoppas iaf att hon färgar brunt, men risken är ju att de blir grönt..?



Dagens outfit sämst kvalla allready know
Stor kofta, Lindex
Lila sjal, H&M
Linne, Gina
Lackleggings
Svarta pumps

Kommentarer
Postat av: bella

Heej snyggo!

Vem gillar du bäst, Kenza, kissie lr Paow?

Svara i min blogg!

PUSSAR!

2009-09-15 @ 00:36:40
URL: http://isabellaingels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0