HEJSAN

har ändrat lite i bloggen vart inte alls som jag tänkt mig men får duga ett tag tills jag orkar fixa till det!! idag var det friluftsdag (stavning?) i skolan så jag orkade inte dra dit. sov ut ist & åkte till stan med Petra ♥ vi gick runt och kollade på kläder. Jag skulle se om klänningen jag vill ha fanns inne, men dom hade tydligen inte fått in den än. ska kolla igen på fredag då jag får cashen. när jag kom hem städade jag, har pluggat lite, & sett idol. juste skrev inget igår kom jag på. jag var iaf i skolan. vi skulle göra en grej i stan på turism lektionen, vi skulle gå runt i stan med guider haha.. ASKUL, not :) men ja å angelica fick iaf skjuss till stan hehe ;) sean paul på högsta haha. sen hände väl inte så mkt mer igår i think. såg film å sånt. nu ska jag plugga vidare sen sova! puss sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0